Jenny

Allt är över nu
Då var denna saga slut. Trodde någonstans att allt var så bra, men det var för bra för att vara sant. Jag älskar min häst över allt annat men nu är det över.
Utan hjälp klarar jag mig inte och jag vill inte ha vem som helst. Varför ska man måsta välja, barn eller häst? varför kan man inte ha båda?? Jo därför att jag inte är miljonär.........

Så någon som vill köpa en underbar 14 årig valack. 100% trafiksäker. Älskar att vara ute i skogen och att äta morötter.



Måste bara avsluta med att jag fick lära Ida en sak om ps i dag =) inte illa trodde aldrig jag skulle få lära henne nått om datorer =) *hihihi* Roligt att något kunde lätta upp stämningen lite.

Kram på er och tack L och I, jag älskar er.
lina

allt är int eöver.. det är som jag säger, stängs en dörr så öppnas en annan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress