Jenny

Förlåt
För att jag inte varit inne på ett tag. Har haft mycket att göra och inte ens sett åt en dator på flera dagar. Helgen tillbringades iaf med att vi åt en supergod taco middag tillsammans med Nyströms i fredags. Sen så såg vi alla på talang och slöade.
På lördagen så var vi på travet med goda vänner. Kan verkligen lite om trav men Lina, Tezza och jag spelade på de hästar som var sötast och det gick ju bra 110 kr plus gick vi. Märkte dock att vi spelar i en annan division än de andra på travet. Vi spelade nämnligen 10 kr/häst/plats och tre i varje lopp. När rebecca skulle betala sin 10 kr på sin häst så kom det en människa bakom henne som betalade 5000 kr på en häst som vinnare........ja lite andra pengar spelade vi då om ( vill bara upplysa om att hästen han spelade på VANN!!). Roligt hade vi iaf och lite mer kan jag nu om trav. Det bästa var dock att även Nicke blev lite intresserad.
Söndagen blev en lång dag. Upp vid 7 då Lucas tyckte att hela familjen skulle vakna. Åt frukost som jag knappt fick i mig eftersom att jag bara tänker på min häst. Gick en underbar promenad med hundarna, fick lite hundmöten och de skötte sig super. Åkte sedan till Nolia Barn med Stina, Krille, Zeth, Johan, Johanna och Oliwer. Trevligt värre men det hade kunnat få vara lite mer att se på. Kostade ju 20 kr parkering och 100 kr inträde för oss så till nästa år tycker jag att det kan vara lite mer, annars var det dock super trevligt. Sen åkte vi hem. Lina, Tezza och jag såg på finalen från scandinavium och snackade strunt.
Åkte sedan till stallet, snackade lite med Ida, tvättade en massa och tömde skrubben på det mesta. Bara lite saker kvar så att han kan få mat och mockat. Sa hej då och åkte hem.
Middag hos pappa och sedan stupade jag i säng.

I morse packade jag ur alla saker ur bilen. Nu inser man hur mycket man har samlat på sig under åren. Stuvade bort allt ända längst in i garaget och ringde det samtalet jag har mått så illa över i flera veckor.

I morgon 06,30...........förlåt......men jag tror det blir bäst så här.

   

Jag vill inte tänka på det så om någon vill vara vänlig att hitta på något roligt som får en att skratta så är jag öppen för alla förslag.

kram
Mari

Jenny, det var rätt beslut utav dig, även om det känns tungt just nu. Visst följer du med till sundsvall den 17 maj och tittar in 3-åringarna. Sebastian hakar nog på och då blir det många skratt-anfall, jag lovar.Många kramar från oss..."krutbrånet"

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress