Jenny

Roos med två OO
Satt och tänkte på gammla minnen, som jag tex skrev om igår. Nu kom jag att tänka på när URFUS skulle åka på studiebesök till Djursholms ungdomssektion. Alla var vi upprymda och glad över att få åka i väg på en sådan här sak. Spännande!! Flyget ner gick super bra och alla hämtade sina väskor och snabbt ut till flygbussen (eftersom att det alltid är lite ont om tid om man åker med ett gäng tonåringar) När vi har stressat ut till bussen och står och väntar så tittar Anna Roos på sin väska......och konstaterar att hon inte heter "Mohamed Al Fadjikadir" hon heter ju ANNA ROOS med två OO och sprang iväg in på terminalen med sin väska igen.......väl därinne så mötte hon en minst lika förvirrad man som undrade vart hans väska hade tagit vägen....
Ett snabbt byte av väskan och rusning ut till bussen som hade anlänt =)

Ja ett riktigt gott skratt fick vi oss allt och det där minnet kommer jag aldrig att glömma. GRATTIS till dig Anna!!! Konstig att du nu har blivit så stor.

Anna Roos

PS: Konstigt att vi över huvud taget tog oss dit och hem......Massa galna barn tex Anna Roos och Frida Rännar, det borde säga allt. DS 
Frida

Ja!! Minnen...Jag kan fortfarande inte förstå. Minns du brännbollen i ridhuset?

ANNA ROOS

ÅH Jenny jag älskar alla dessa minnen. Vi måste verkligen planera in en fest med alla gamla hästtjejer...Herregud vad mkt skratt vi skulle få oss. Tala om att vi skulle leva länge=)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress