Jenny

Snygg Erik och vilda Wilma
Ännu en dag har passerat och jag börjar sakta vänja mig vid tanken på att vi två ska gå skilda vägar. Men jag vet att vi har en tid kvar tillsammans.

Var ute och skrittade med Lina, vilda Wilma och trygga RV i dag. Lina och Wilma bockade och for över stallplanen medans jag satt där barbacka på snälla RV, nyfiket tittandes eller nästan vänd åt andra håller för att titta på den lilla rodeo show som bjöds på bakom mig =) Frida Löwgren och hennes mamma kom inrullandes med fin bil och transport. Då visade Wilma upp sig från sin absolut bästa sida genom att komma hoppandes i sidledes mot deras bil  precis som om hon tänkte att nu jäklar ska här demoleras bil!!! *hihih* lite roligt såg det ut men jag kan ju tänka mig att Frida och Birgitta han sätta hjärtat i halsgropen då hon kom flygandes i någon form att galopp skänkelvikning med inslag av piaff och passage (enligt min mening så kan hon nog få upp emot en nia på det momentet, nog det bästa jag sett tror jag). Annars så flöt skritt turen på ganska bra, jag kom på mig själv att sitta och slappa så mkt så att om RV hade hittat på nått så skulle jag ha ramlat av ( typ snubblat, höjt en hov eller råkat andas lite häftigt) jajaj snällare än han kan man nog inte hitta.

Sen såg vi på micke träningen. Inte så mkt att titta på i publikväg förutom att Micke nog försökte döda våra juniorer eller nått......haha nä men det gick bra. De var försenat så vi hann bara se typ nästan två grupper. Sen åkte vi hem och såg på så ska det låta med snygg Erik =) måste dock säga att Molly är riktigt bra på att sjunga hon med.



Lucas somnade i min famns så sött som bara ett barn kan göra. Jag la ner han i hans säng men vips så var han klarvaken och hur glad som helst. Skrattade och levde loppan. Han är fortfarande vaken och ligger och pratar med sin pappa.
Ska gå dit nu och få lite familjetid.

Tack för i dag, i morgon är det en ny dag med nya möjligheter!. 
lina

har kommit på att hon är typ galnast när jag har sällskap, får se om hon sköter sig själv idag =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress