Jenny

Vore bra om ni kunde skratta...
Ha, ja precis det var ju det då. Vore bra om ni kunde skratta när ni blir fotade sa fotografen och jag och Lina tittade på varandra som om han var galen.......vore bra?? hahaah han måste ju ha menat om ni kunde skratta lite mindre vore det bra.... Det var nämnligen så att under våran fotostund i dag så skulle Lina bära mig på hennes rygg och springa i snön med fotografen kutandes nerhukad på sidan. *hahaah* Vi höll på att dö av skratt hela tiden och det blev inte bättre då han hela tiden snubblade i all snö =) Så det jag var mest nervös över var det enklaste.....alltså SKRATTA, jag är nämnligen inte så bra kompis med kameran så jag vill helst morra åt den men om man gör det på det här sättet så kan väl ingen direkt hålla sig för skratt. De två som skulle fotas sedan fick sig oxå ett gott skratt och våra hundar höll på att gnälla ihjäl sig eftersom att de så gärna ville vara med oss där ute när vi flamsade på som bäst.
Nu återstår bara att se om bilderna blir lika bra som vi hade roligt =)

Annars blir det ju ny tagning nästa vecka.

Kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress