Jenny

Ännu en regnig dag
Ja då har det regnat hela dagen igen då. Jag och helga gick dock ändå en promenad och sedan gjorde jag lunch åt familjen nyström och lite frukost åt mig själv. Det var trevligt att sitta där mitt på vardagen och äta lunch sex personer tillsammans, sju med Lucas =)
Sedan åkte vi på stan och jag köpte lite kläder åt barnet eftersom att han växer som en lite grodd. Han fick två t-shirt, två pyjamas, en väst och en överdragströja.
Stog och höll i regnkläder när en tjej frågade mig :
- Är de där svarta?
-Ja svarade jag.
- Ahha, hur gammalt är ditt barn?
- 10 månader men jag tänkte ha dem när han börjar på dagis...
- Ahha min son behöver nu, han leker i stugan och springer omkring
(Jag funderar ett tag.....behöver ju inte egentligen utan tänkte att det kunde vara bra att ha men jag kan ju gaktiskt vänta med att köpa....)
- Du kan ta dem om du vill.
-Va? Oj, får jag? Vad snäll, verkligen snällt.

Var det ändå inte dagens goda gärning??? Det tycker jag iaf =)
Sen hittade jag ännu bättre regnkläder i butiken så då sa jag det till henne och då blev hon ännugladare och bytte till dem =)

Åkte hem, hämtade nicke och åt en god middag. Jag och helga åkte och tränade och sedan tog jag en bad med Lucas. Han är så söt, blir jätte ledsen då han ska kliva upp, han skulle nog kunna bada hela natten,

Kram

 
Emily

Haha, ja han hade ju sina idéer dendär pållen..



Jag vet inte, var inte så länge sen vi var där, men det dröjer nog inte alltför länge. Jag ska säga till innan vi åker dit nästa gång.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress