Jenny

Äntligen...........
Äntligen fick jag hoppa, det är det som är det underbara, jag känner hur mycket jag saknat det när jag varit borta.

Elisabeth måste vara jordens snällaste människa. Jag tar hand om CC åt henne och i dag fick jag hoppa han. Helt underbar häst. Jag håller dock fast vid att han är så lik RV, stor glp, trygg, snäll och underbar. Det som skiljer är dock att CC hoppar lite mer i slowmotion så jag var tvungen att tänka på överlivet hela tiden. Hade super tränaren Lina med mig så det gick ju bra. Även dressyrryttaren Ida kom med glada tips och ideér. 
Jag sa till Bettan i dag att CC troligtvis inte kommer att komma ner till henne då han måste stanna här med mig.......tror inte att hon tyckte att det var en lika bra ide´som mig.....

I morgon har jag Lillstrumpa att ta hand om, det ska bli roligt. Vi ska även jobba lite med Cobra...eller heter han så nu blev jag osäker.......får ta reda på det till i morgon.

 
Anonym

Ja du var så duktig.. idag kan vi verkligen vara nöjda.. hoppas att jag får ha kvar båda så kan du hoppa C lite om du vill

Emily

Åh, jag vill också hoppa!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress