Jenny

Fegisar finns det gott om!
Min goda vän Lina gillar att blogga precis som jag. Vi bloggar om det som faller oss in precis här och just nu. Vi bloggar om det vi läser, alltså det som vi tycker är något att läsa. Vi är helt vanliga hobbybloggare och skulle aldrig komma på tanken att skriva elaka komentarer till andra hobbybloggare. Om deras inlägg inte faller oss i smaken så låter vi bli att läsa eller struntar i att komentera dem. Tyvärr så finns de några rötägg som rör sig i cyberrymden och verkar gilla att komentera andras inlägg på ett nerverderande sätt........och inte nog med de så ska de vara ANONYMA......varför?? Stå för dina åsikter om du ska komentera annars låt bli att komentera eller strunta bara i att läsa bloggen........

Det är då min åsikt!
Carola

Helt riktigt!

Emily

Håller med dig! Om jag känner att jag inte har ngt snällt att skriva i andraas kommentarer, så låter jag bli.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress