Jenny

Frågor och svar

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Åhja, min underbara älskling!


Har du sett din bästa vän gråta?

Ja, det har jag.


Vilka vitaminer tog du när du var liten?
AD-vitaminer får nog alla barn


Vad åt du senast?
Pizza


Har du fått någon komplimang idag?
Nä det tror jag inte


Har du varit med i en rättegång?
Ja


Är du polare med grannarna?
*haha* Jaa! Världens bästa grannar! Åt alla håll och kanter!


Vilka länder har du bott i?
Sverige.


Senaste piercingen?
Naveln men den är borta nu


När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I går kanske


Gay?


Har du däckat/spytt för att du druckit?
Faktiskt, hur mycket jag än vill förneka det.


Har du äggat någon?
beror på vad


Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Haha, nej..


Har du varit på stranden?
Vafan.. Ja, det är väl klart!


Har du haft en stalker?
nä.......det tror jag inte


Har du varit på ett party?
*haha* klart jag har


Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej! Absolut inte


Har du varit utomlands?
Några stycken


Har du sett din bästa vän naken?
Varje kväll när vi går och lägger oss och några gånger till *ler*


Var är din syster just nu?
På barnens dag =)


Vad var den senaste drömmen som du minns?
har bara suddiga minnen. Var i någon lägenhet och sedan skulle vi kastas ut från ett vattenfall


Vem ringde dig senast?
Frida


Vilken tid gick du upp imorse?
09.37 då lucas vaknade


Vad ska du göra i helgen?
Rida Charlie och CC, kanske åka till vännäs och se på tävlingar


Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Ingen aning, telefonen är avslagen


Vad finns i din bakficka?
Inget alls


Har du färglinser?
Nej


Vad är det första du gör på morgonen?
Ler åt min son


Vad ska du göra efter det här?
Gå och kiss och sedan lägga min son

Frida

Haha den var rätt bra :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress