Jenny

River ut allt
Skulle hjälpa pappa med en bild i PS, då passar lucas på att riva ut ALLT på golvet =) han är rolig han.....

kram
Christine

Hej!

Jag är intresserad av vad folk tycker om min blogg.

Design,innehåll m.m.

Så om du har tid & lust så kanske du kan kika in och sedan skriva vad du tycker.



Ha en bra dag !

Christine

Hej!

Jag är intresserad av vad folk tycker om min blogg.

Design,innehåll m.m.

Så om du har tid & lust så kanske du kan kika in och sedan skriva vad du tycker.



Ha en bra dag !

crazyangel

Camaro M vet ja att min kompis har som reserv utifallde inte skulle bli nått med hingsten hon bestämt sej för. mmer dock inte ihåg vad den hette. Men ha va en färsking iaf :)

helena

Tack så jätte mycket för hjälpen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress