Jenny

Taxbent - var syr jag upp mina jeans?
Efetesom att jag föddes taxbent och inte är mer än 167 cm över havet så har jag ett ständigt problem med att alla mina jeans är för långa i benen. Jag måste alltså vika upp dem och detta resulterar i att jag drar med mig småsten, spån och annat skit i veckan som blir då man viker upp. Var kan man billigt och bra sy upp sina jeans om man bor i Umeå???
Rebecca

Dixi kanske? Dom syr ju upp när man handlar där iaf. Gratis vid ordinarie pris och 50kr om det är rea. Så det går kanske att gulla med dom för 50 pix!



Annars har jag hört att Karin K är händig :P

elin

JC kanske? Dom brukar tydligen ta 100 spänn å gör det medan man väntar. BTW Taxbent, kanske snor den uttrycket =) Helgens citat! kram på rej

Carola

Tyvärr vet jag inte hur det är i Umeå, men här hos oss, så fållar dom upp dom där man köper dom. om det är JC, vill säga, men kolla du det måste ju finnas någon sömmerksa eller skräddare....eller??

Johanna

fråga på JC...om inte dom kan kanske de vet??

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress