Jenny

Beroende
Varför skapar jag alltid ett beroende av olika spel? satt och spelade kort med lina till ett i natt och nu visa sanni mig ett spel på facebook och nu kan jag inte sluta spela det.......
Emily

Nja, jag vet inte riktigt. Han är ju rätt så pigg och har visat sig bli lite stressad under lektionerna, så det bästa är nog om du ka ragga fast någon ung tävlingsryttare istället :-) Men omöjligt skulle det nog inte vara, det är en supertrevlig häst. Lite för mycket häst för våra elever bara då vi har mest nybrjare och fortsättningsgrupper och inte så många rutinerade.

Emily

Ja man ska ju aldrig säga aldrig, men jag tror verkligen han skulle passa bra hos en yngre rytare som vill börja tävla, för han är smidig som en katt och hoppar ALLT! Skulle säkert passa till fälttvlan också.



Ja, om jag får bestämma skulle hon nog få sin första ponny nu på direkten, men elsk tycker att vi ska vänta tills hon kan gå åtmistone :-)

SARAH

Hejsan!

Jag har en fråga på min blogg som jag gärna skulle vilja att du svarade på:)

Intressant blogg föresten!:)

Kram Sarah

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress