Jenny

Du är utmanad
Min rara lillasyster Sanni utmanad mig.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 Favoritprogram
Jordan, rättsläkaren
Numbers
Sjukhuset
Medium
S.O.S Gute
CSI
Färjan

8 Saker jag gjorde igår
Bloggade
Lagade mat
rastade hundarna
var på förskolan
Pratade i telefon
tog febern på Lucas
Matade lucas
Smsade

8 Saker jag ser fram emot
NYÅR!
Morgondagen hos Sofie
Börja jobba
Nickes ledighet så vi ses lite mer
Julafton
rida cobra
Att lucas börjar på förskolan
rida in campeia

8 Favoritrestauranger
Eurasia
Pizza kebab house
Starz
Thörnströms
Nyströms
Maxim
Olles
Garaget


8 Saker på min önskelista
Häst
Pengar
Hårtork
Nintendo wii
Kamera
Lips
En tröja, en vanlig hederlig tröja
Saker till lucas

8 Personer jag utmanar
Lina
Johanna
Frida
Rebecca
Matilda
Lotta
Emma
Emily
Johanna

Du har glömt ett favoritprogram ; P

Lina

tror att du kan glömma att jag antar den utmaningen... =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress