Jenny

Kan inte sova
Jag kan inte sova, har legat och vänt på mig hela natten. När jag la mig i går trodde jag att Lucas sov, vad fel jag hade. Han höll sig vaken till strax efter 01.00......sen kunde jag inte sova för hela min värld snurrade runt runt som i en tornado. Såg på TV tills strax efter 02.00 någon gång och sedan så har jag vänt på mig oavbrutet tills nickes klocka började ringa och jag inte orkade ligga kvar i sängen. Jag vet att jag måste sova men det går inte, jag tänker för mycket och känner mig så dum. Hur kunde jag verkligen vara så trög? Hur kunde jag, ja jag vet inte vad jag ska kalla det, men lurad? är det rätt ord? jag fattar bara inte hur det kunde bli så här? Men om jag börjar tänka efter så har det kanske hela tiden råka bli små "fel" hela vägen fram hit så det kanske inte är så konstigt.
Det är nog bara det att jag är en sådan person som värnar om mina vänner så mycket att jag känner att mitt barn ska få samma möjlighet och glädje som mig och när det sedan inte blir så, så känns det så snopet. För det spelar ingen roll vad som sägs. När vintern biter i och alla börjar jobba så kommer tiden inte att räcka till så är det bara.......... 
Lotta

Men...det låter inte alls bra :( Tycker inte om att du mår dåligt :( Man blir så snopen när den som alltid är som en solstråle helt plötsligt mår dåligt..Hoppas att allt löser sig och att du får må bra snart igen! Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress