Jenny

Sömnproblem
Sömnproblemen fortsätter.......vaknade före sex i morse och kunde inte sova. Låg och vände och vred på mig till efter sju innan jag kunde somna om igen. Somnade långt efter ett i natt så det blir inte så mycket sömn för mig. Jag vänder och vrider på saker i huvdet, tänker och funderar. Varför och hur kunde det bli så här? Jag är helt nollad i huvudet, känner mig som en idiot som trodde på allt som sas och på framtiden. Jag är bara tom...........
Helga,Nicke & Colin

Gud så tråkigt att det blev så här.....

Är både ledsen och förtvivlad över att ett val som vi gjort för våran sons skull kanske förstör en vänskap som vi värderar otroligt högt.

Vi hoppas att du vill prata md oss snart så vi får reda ut det som hänt.....

Det vore så synd om misstolkningar och missförstånd skulle förstöra något som vi uppskattar och värderar väldigt mycket i vårat liv d.v.s vår vänskap till er.

Vi saknar er väldigt mycket och Colin saknar "Nene" och Lucas..



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress