Jenny

Bebis bikini - Vilket skämt
Alltså någonstans måste gränsen gå!
Ellos har marknadsfört en bikini för två månaders bebisar som var i 50-tals pinupstil med en form som skulle framhäva bysten. Nu tar de bort den ur sortimenter efter att den väckt stor läsarstorm både på aftonbladet och på Ellos egen hemsida.

Nu har jag bara en son men jag lovar att om jag fick en dotter så skulle hon ALDRIG ha en sådan bikini vid 2 månaders ålder!

vad tycker du?
Cissi

Jag håller med dig...allt går allt längre ner i åldrarna..! Snart är barn inte barn längre! Med allt som finns idag så blir barnen så vuxna snabbt.

Larschan

Mönstret var ju jättegulligt, men det hade väl inte skadat med lite mera tyg!

Anonym

Tycker alla överdriver hela grejen. Så det är inte OK att ha en bikinitopp på sig, men däremot bättre att låta barnet bada naken?

alexandra

ooh, ständigt letar folk efter något att klaga om. jag tycker den ungens bikini är sjukt söt, och har den ens en byst att framhäva? om ni har barn i framtiden tror jag nog ni kommer låta de gå runder i blöja, men nej, viker de ut sig då eller? ni är så skrattretande.

Emily

helt sjukt!

Emily

Måste också få kommentera den anonyma kommentaren "Är det bättre att låta barnet bada naket?"

Ehh? En 2-månadersbäbis ska nog inte bada alls på en strand eller liknande, eftersom den inte ska vistas i solen. En 2-4 månaders bäbis skall hållas i skuggan, och badas hemma i en balja, och då behövs den ingen bikini.

Tycker jag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress