Jenny

en månad sedan hästkidnappningen

"En månad har gått sedan stjärnhästen Daguet Rapide kidnappades från stallet utanför Bologna.

Ännu har ägaren Marco Folli inte hört något från någon kidnappare.

– Det kan säkert ta upp till två månader innan man får något besked, säger Sievert Sievert Ingvarsson, som är god vän till Marco Folli."

Detta går att läsa på aftonbladet.

Jag vet inte vad jag skulle göra om jag kom till stallet en dag och vi saknade någon av alla hästar. Det är ju en helt bissar tanke. Och denna hästa var ju bevakad upp till öronen, med hundar och elektroniska grindar........de som nu ville åt hästen visste vad de gjorde.

Hoppas den kommer till rätta.

 

 

frida

Jag kan inte med ord beskriva ens hur jag skulle känna..tanken av att inte ens se dom nere i hagen är fruktansvärd så..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress