Jenny

IKEA
Då fick man äntligen åka till IKEA då. Det är verkligen så underbart att få åka iväg och bara kasta sig över alla varor. Jag skulle kunna handla hela butiken tror jag.......*om man bara var rik*
Shopade iaf en massa nödvändiga saker och kanske några mindre viktiga men dock bra. Köpte bland annat:

Lampa till köksbordet
Tallrikar i alla former
Bestick
Glas
Vitlökspress
Kaffekoppar ( Dyra!!! 2 kr styck)
Stekpanna
Överdrag till skötbord (De tänker då på allt)
Heltäckande haklapp eller vad man ska kalla det som en tröja
Lampa till vardagsrummet (en likadan som Måns har förstört)
En ny gardin
Telefonbord
Handdukar (Hela tre kronor st)
Matskålar till hundarna (2 kr styck)

Och en massa andra saker som kan vara bra att ha =)

Nu undrar jag bara, när får jag åka nästan gång då??????
Lotta

Ååååhh IKEA!!! Jag ska snart dit :D

lotta

Nej men gud va kul! Känner du Gulliga Gunde? Hur känner du honom?

Mirja

Haha men uscha.. Jag hatar att shoppa :P Speciellt att tilläga en hel dag åt det och åka bort till IKEA. Hoppas du hittade någonting fint i alla fall :)



//Kussen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress