Jenny

Ingen blogg glöd.......
Jag har ingen bloggkänsla i dag. Vi höll på så mkt med bloggarna i går så att vi till slut hade ögon som fyrkanter. I dag har jag tappat glöden kommer kanske igång i kväll vad vet jag.

I bland blir man bara så ställd. Vet inte vad jag ska säga ibland. Pratade i telefonen i dag, hoppas på att få ett samtal i kväll annars måste jag nog ringa, fast jag vet inte kanske det är fel det med. Kanske jag gör fel då  med men jag känner att detta måste talas ut om. Det är nämnligen inte lätt att veta att det blir fel om man inte säger nått. Dåligt exempel men dock ett exempel - Jag blir så förbannad på den jäkla reklamen.....sluta ge mig reklam!!! Hur svårt är det då att sätta upp en lapp med INGEN REKLAM tack. Så är det löst. Om man pratar om saker så brukar det gå att lösa sig, ingen vill vara ledsen och man ska inte bära på "tunga" saker själv. Så kanske ett samtal ikväll kan lösa saker och ting. Jag menar vänner är till för att prata med och berätta om allt mellan himmel och jord, eller hur?

Sen tappar jag känslan lite oxå då folk hetsar upp sig för att man inte hinner göra saker så fort som de vill. Jag var upptagen i går och sen hade jag ett barn som skulle läggas. Sprang mellan sovrummet och datarummet och var alla till lags så gott jag kunde. Han inte skriva ett viktigt inlägg som istället kom upp i morse. Däremot så skrev jag och tackade för upplysningen. Men ändå så han man hetsa upp sig över vad jag läst och sedan bloggat om och sedan inte han skriva om igen. Jajaj jag är inte mer än mänsklig och nu är det bloggat om det så då kanske det kan vara ur världen.....jag är trots allt bara en hobby bloggare.
Lina

saker och ting brukar bli bättre när man talar om dom, eller hur. även om det kan vara jobbigt att tala om så blir det bättre efteråt =)

Anonym

Jag förstår inte riktigt..

Rebecca

Hur är det lillstrumpa? Är du i samma depphål som jag kanske? Vi får ta och träffas nån dag så vi kan lyfta upp varandra.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress