Jenny

Statistik - någon som vet?
Ja jag vet inte om jag kan tro på statistiken här längre.......jag och frida satt och kollade på statistiken i våra bloggar när klockan slog tolv. Hennes statistik förblev orörd men min mer än halverades ( vi pratar unika besökare) när den nya dagen kom.......någon som vet varför det blir så?
FREIJAS MAMMA - Caroline.

Sådär blir det på min blogg också men det återställs under dagen, när folk läser bloggen.

Amanda

ja min är också knäpp min statistik :O mellan 00.00 - ca 0300 står min statistik på noll :O

Amanda

(alltså inte på den nya dagen, utan dagarna innan :) )

Linna

Har också det precis på 00-slaget åker vissa dagar bort osv. men senare under dagen är den som vanlgit igen.. Undrar också varför det blir så :S

FREIJAS MAMMA - Caroline.

Men kolla på datumet... står de 22 eller 21 för på min är statistiken för den 22 helt borta och det står 21 sen kommer 23 men sen om jag loggar in imorgon då är det som vanligt igen.



Tänkte påpeka också att de står fel i din länk till bloggen när du kommenterar Http//jennynystrom.blogg.se du måste ha med : tecknet.

FREIJAS MAMMA - Caroline.

Ja min förlossninge var verkligen toppen. Fick höra av så många innan att jag var dum i huvudet och blåögd som inte fattade hur ont de skulle göra. Visst gjorde de ont men inte värre en att man inte kunde leva med det. Jag tycker de var kul och framförallt spännande : ) Klarade ju allt galant utan bedövning så jag är rätt stolt, men drömförlossningar verkar vara något som går i släkten. Vi har alla haft de lika lätt. Fast man ska väl inte ta för givet att de blir lika lätt nästa gång, men har man bara en positiv inställning så går allt bra.

http://TUMADRE.blogg.se

Ett exempel:

- Natten mellan tors/fre ollar du statistiken.

- Vid midnatt ser du onsdagens statisktik som den senaste.

- Torsdagens staitsik räknas fortfarande, men kommer att synas först ett par timmar in på fredagen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress