Jenny

Första bulan
I dag ahr Lucas fått sin första bula. Han provade att leka kamakazie pilot och stört dök från sängen ner i golvet. Gissa om hans föräldrar fick hjärtat i halsgropen........Inte roligt. Nu gick det iaf bra och han kom undan med blotta förskräkelsen och en tydlig röd liten bula.
Annars har dagen varit lugn och skön, vi har utträttat lite saker som bara ligger och väntar. Nicke satte upp en fin skylt ovanför dörrklockan. Sen var vi på gamlia med mamma och MIN moster. Jättetrevligt var det, åt våfflor med sylt och grädde. Undra hur många vuxenpoäng man får när man går och kollar på konst???? Gick och kollade på lite djur. Gizmo svimade och föll nästan död till marken då han såg en ko. Han skällde ut den och sprang baklänges. Han gick även och gömde sig då han såg fåren.....hmm var det inte vallhund i han? Fick en god middag och åkte hem och slappade.

I morgon ska jag jobba. Undra kanske jag ska ta med kameran så jag kan fota de små liven.....är alltid roligt att se dem släppas ut i höggräset. Jaja får se vad jag hinner med.

Kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress