Jenny

Här igen
Ja då är man här igen och skriver. Har precis varit ute med hundarna på en promenad. Helga var som vanligt lite sen =) *haha* jaja hon kan nog inte rå för det, men hallå! Plocka inte ur diskmaskinen precis innan vi ska gå om du vet att du kommer att bli sen......eller hur?? En kortare promenad blev det också då hon ska ha lunchgäster eller rättare sagt lunchgäst. Det kommer nog att gå bra och hon hinner nog i tid med maten.....*not* hihi. Nu har jag trackat lite på henne så att hon inte slipper undan allt för lätt med sina ständigt sena ankomster.
Ska nog ka och köpa träningskort i dag. Måste komma i form, kan ju inte se ut som om man är gravid hela livet. Synd bara att jag är så jäkla omotiverad bara men det går nog över när jag väl börjar.
Tränade i går, första gången på väldigt länge. Det kändes. Måste dock säga att så här i efterhand var det super roligt. Vilken häst. Hon är verkligen en klippa, kom in i snigeltakt mot kombinationen men hon tog den hur fint som helst. Var bara med lite på uppvärmningen. Inte så lätt att sitta upp på en ny häst och bara hoppa runt, inte för mig iaf.

Ja nu ska jag ta och göra lite annat.

Kram på er alla
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress