Jenny

Regn, regn och regn
I dag har det regnat nästan hela dagen. Vi var ute en stund på morgonen med hundarna sen så gick vi hem och åt lunch. Då började det regna och sedan lite mer och lite mer. Sen har det inte slutat på hela dagen. Vi var och fikade på stan, underbart och avslappnande. Såg en kändis med =) jag är nog världens sämsta på att inte glo......hej jag har ätit glosoppa till frukost. Fixade en kamera laddare till familjen Nyström och köpte en skjorta, byxor och två par skor till ucas. Åkte till Haga och där hade det hänt en olycka på ÖK. Gick en sväng med hundarna runt parken i pissvädret och hjälpte sedan till med lite mat. Fick en underbar middag och efterrätt. Lucas övade så gott han kunde på att kry/åla och höll ett glatt humör hela tiden.

Åkte hem, letade efter mitt täcke som är borta......blir så arg. Har tvättat det och nu är det borta. Måste kolla om någon tagit fel. Upp till pappa och lämnade laddaren och sedan hem med barnet till sängen. Han var övertrött och inget var bra men till sist somande han........så nu sitter man här och bara slöar.

Ska surfa runt lite men vi hörs.

Kram

Anneli

Ja, för min del så hoppas jag oxå att du hittar täcket...

Marlene

Men åh så söt Lucas är! Ett bra kort på dem:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress