Jenny

Snorunge och fint väder
Vilket underbart väder det är!!! Varit ute på två promenader i dag, rensat ogräs (hade tagit bort alla maskrosor från gräsmattan och sedan vattnade jag i går kväll, vipps var det 50 nya i morse.....bara att börja om), plockat undan, vikt tvätt och pysslat med massa annat som måste göras i ett hem.

Stackars barn har hosta igen.....*suck* det är synd om han. Hostar så mycket att han inte kan sova. Snurrar runt, grinar lite, sommanr om, hostar igen och så håller det på. Han som precis hadde slutat att hosta.

I morgon ska jag har KMs lektioner, tror eller vet rättare sagt att många kommer att vara borta men vad gör det =) lika glad är jag för det. Ska även ta hand om Sigge man, han är så söt. Ser redan fram emot att rida en stund i morgon efter att jag hjälp Lina med Fleur.

Nu ska jag nog ta en kopp oboy och en dummlekaka.......

kram

Anna

Shit va brun han e.. Sötsnutten:P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress