Jenny

Förbannad x2

Ja det är precis vad jag blir då jag skriver ett super långt inlägg och sedan ska spara det och då kruppar allt. Skriver om det en gång till, vad händer då??? Jo det hänger sig igen.........Inte hade jag sparat heller.........*grrrrr* Vad händer efter det då???? Då kan jag inte äns logga in. Kommer bara upp Sidan kan inte visas.... Jag blir galen.................Får ta om allt igen då.

image18

Jag och Lina var ute på en mysig runda med våra två ädla springare i dag. Solen strålade och allt var underbart. Hästarna skötte sig utmärkt förutom att de hoppade till vid NB-stallet då det låg ca 10 st hästben utanför, det luktar inte gott så man kan ju förstå om de reagerar. Jag hade då tagit med mig kameran för att fota vilda Wilmas framfart men hon hade tydligen bestämt sig för att vara snäll på denna skritt tur.

image16

Ut i hagen med hästarna, gav RV och Rolle hö de var så hungriga så. Precis som om de inte fått mat på flera dagar. Lina kom ut med Wilma efter mig och nu hade då dock Wilma bestämt sig för att det var dags att släppa lös lite superkrafter.

image17

Snart ska vi åka till Lina och äta middag, ska bli riktigt gott. Vi måste dock åka och köpa persikohalvor först. Sen måste även barnet vakna =)

image19

lina

ja så blev det för mig med å nu kan jag inte ens komma in längre

Rebecca

Ja, samma sak för mig... skitsur blev jag! Dessutom ser min blogg helt muppig ut nu.... Fel typsnitt och sånt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress