Jenny

Härliga väder
Dessa fantastiska hästar. Man blir bara så glad då man ser dem. Cascaja är så underbar, smyger omkring i hagen och låtsas vara rädd för mig när jag ska fota. Vänder ryggen till henne några sekunder och vipps är hon framme och pillar i min fika......hon är bara så söt. Sen har vi då lilla Pärlan, raka motsattsen. Traskade raka vägen fram och kollade vad jag höll på med. Stog sedan still för lite modell jobb och sedan traskade hon iväg med Tezza =) så himla söt. Bara bogserade åt ett håll. *hihi*

image6



Var på en underbar promenad i dag med hundarna. De skötte sig utmärkt, framför allt Gizmo. Tom vissde inte att jag hade hundarna med mig så han släpte ut sina hundar så de sprang raka vägen fram till mina.........jäklar i min låda han jag tänka nu smäller det......men inte då. Gizmo var så glad så, sprang bara fram och nosade för att sedan springa och leta rätt på sin boll igen. Han har blivit så duktig!!

image7

Äntligen lite påsk eller egentligen är det bara skönt att Nicke kommer att vara hemma några dagar så att vi kan ses allihopa när Lucas är vaken. Annars så är ju han borta då Lucas vaknar och sedan när han kommer hem så är det så kort tid innan han ska sova. Nu ser jag fram emot bra väder så vi kan gå härliga promenader tillsammans i solen.
Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress