Jenny

hur,var,vad???
Då är man här då precis som alla andra......fattar inte hur jag ska göra. Får prata med min syster om det så får jag kanske fart på det någon gång.

Sitter här hemma och talar med Lina om hur man ska göra, var man ska trycka och vilken färg man ska ha. Men vi blir inte klokare för det.......vi kanske är för gammal för datavärlden........Funderar på hur familjen "T" har det. De sitter på arlanda nu och väntar på att få gå på planet till New York, jädrans lyckostar!! Vill oxå följa med men jag får vara hemma med lilla troll, inte för att det är något som helst fel med det eftersom att jag aldrig i världen skulle byta bort honom men man kan ju ändå få vilja följa med.


Detta får räcka för nu, måste se hur det ser ut.

Kram
lina

haha jag har hittat hur man byter färg, alldeles själv =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress