Jenny

Jag är en liten björn....
Ja, precis så låter den sång som Niklas helt egenhändigt komponerat ihop till Lucas för att sedan sitta och sjunga på den, det varvas med bil och "pruttljud" om vartannat. Lucas skrattar och är på allmänt bra humör (som han för det mesta är). Han har en liten tygelefant i munnen som han har fått av syskonen Bredin och sprattlar så gott han kan med sina små ben.

Vi åt supergoda räkmackor till middag och såg på greys anatomy. Ja, jag vet att det är repriser men det är så där lagom lätt att se på samtidigt som man äter, roar sitt barn och försöker föra ett normalt samtal med sin sambo.
När vi satt och åt så fick Lucas åka omkring i gåstolen. Rätt som det var så fick han en jädrans fart och åkte från ena ändan av vardagsrummet till andra.......hmmm *wosch* sa det bara. Han fattade nog inte äns själv vad han gjorde.Han har dock inte kommit på hur man vänder åt olika håll än.

Jag och Lina skulle rida i dag, Lina hade kollat bokningarna och det skulle bara vara bokat i stora.....men så fel så fel. De höll på att byta, eller ja vad vet jag men jag tror de skulle byta lite av underlaget i lilla så där gick det inte rida. Eftersom att jag och Lina är gjorda av socker och inte kände att vi ville rida ut med Lucas i en ryggsäck så bestämde vi oss helt enkelt för att våra ädla prinsar fick vila i dag. RV blev nog gladast eftersom att han fick äta lunch istället för att motionera.

Måste bara avsluta med att Björn Gustafsson måste vara absolut bäst!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress