Jenny

Super syster
Ja, jag säger då det. Tur att man har en hacker till syster. Hon har nu hjälpt mig med att fixa till min blogg så att den är lite mer personlig. Tackar tackar.

När jag kom hem i kväll så hade Nicke lyckats lägga Lucas, inte illa. Applåd till pappa! Måste ändå säga det igen, vi har nog jordens gladaste barn, han bara skrattar och är nöjd hela tiden.
image2

Sen kommer jag då till en liten fundering......WILMA?!?!?
Den hästen gör mig galen. Halt, inte halt? Hmmm, i går så var hästen frisk på morgonen och halt på eftermiddagen då Lina skulle rida. Mkt konstigt så röntgen beställs för att få en utredning, vad händer då? ja vad händer då???? Jo vi tar ut hästen i ridhuset.....och hästen har knappt en markering. Varför varför varför är det så??? Hmm jaja bara att fundera vidare på det.

Sen så måste jag bara säga GRATTIS till Tezza. Äntligen =) skönt att hästen nu är frisk. Håller alla tummar för dig att den nu ska hålla. Skynda långsamt. Puss på dig.

Nä, nu kanske man måste dra sig till sängen men jag misstänker att detta kommer att bli en drog som är svår att slita sig ifrån.

Natt på er alla
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress