Jenny

Vad ska man göra nu då?
Barnet vaknade innan sju, vi myste i sängen och sedan lästa jag lite i boken män som hatar kvinnor. Den är verkligen bra, jag började ju dock med nr två i serien.
Åt sedan frukost och gick över till att lyssna på boken istället. Försökte ge Lucas lite banan men han var mest intresserad över att kasta ner alla leksaker på golvet.
Ringde sedan Lina för att höra när jag skulle dra mig till stallet, hon knatade iväg med sina långa ben till tavlan med ridhusbokningar och upptäckte att det var bokat hela dagen. Inget stallet för mig och Lucas alltså.......Sövde barnet och gick upp till datorn i stället.

Men vad ska man göra nu då?
Frida

jaha...då hade jag ju kunnat göra dig sällskap kl. 8 när vi tutade förbi ersboda..:) Familjen rännar/wilson hoppas iaf att ni kommer ikväll!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress