Jenny

Varför sova om man kan vara vaken?

Kvällens läggning började bra. Lucas åt 200ml välling och somnade som en stock. Jag la ner han i sängen och Niklas startade jäkla TVburken som helt plöttsligt bestämde sig för att vara på högsta nivå......lucas fullkomligen studsade ur pyamasen och var klarvaken. Pratade, garvade och rullade omkring i sängen, överlycklig över att ha vaknat =) Satte mig ner och gjorde om hela kvällsproseduren, han låg i min famn och surrade på men till sist tog tröttheten över igen. Han somnade och fick ligga kvar i famnen säkert 20 min.......lägger ner han i sängen igen. VIPS! så var han vaken. GLAD, SKRATTAR och är allmänt på bra humör. Jag låtsas sova, gör verkligen mitt bästa för att inte börja garva.....han blir tyst, jag öppnar ett öga för att han kanske, kanske kunde ha somnat. Då ligger han och tittar på mig.......och skiner upp som en stor sol när han ser att jag gluttar på han....ha ha ha ja vad ska man säga??? Han är ju iaf glad.

Nu har han legat i sovrummet och pratat på i säkert 20 min och jag kan inte vara där inne för jag bara skrattar åt han, han är ju så söt. Biter i täcket, kollar på sin napp och rullar runt.......söta barn......om han bara ville sova.....

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress