Jenny

Ännu en helg
Ja då var denna helg över även om jag typ jämt har helg enligt vissa....Vi har iaf gjort en massa saker i helgen. Hunnit med en stor städdag på gården, bjudit på middag, tittat på Isa då hon simmtävlade (x2), köpt en videokamera, höat, Nicke har jobbat lördag på sitt jobb, lastat Sigge, ätit middag hos pappa, lunch och fika hos mamma, gått promenad med hundarna och fixat så att min älskade sambo fick tillbaka sin ögonsten Iphonen....

Tänkte i går att jag vi skulle se på hockey men efter finland gjort två snabba mål på sverige så bestämde vi att denna förnedring klarade vi oss utan. Såg på CSI i stället.

I morgon så ska vi ut på upptäcksfärd när jag ska med Lina och Ingela och hämta hästarna. Hoppas lilla röda faran vill visa sig från sin bästa sida och inte tjura =)

Nu ska jag gå och utmana Isa och Nicke i bordshockey, håll tummarna för mig.


Kom på att det var länge sedan jag la upp en bild.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress