Jenny

Full dag
Ja då var denna dag över. Har inte suttit ner många sekunder. Klev upp i morse skulle åka till stina och zeth men då hade zeth fått magsjuka så vi blev hemma. Men då han jag plocka undan lite saker som skulle göras. Sen så åkte Lucas och jag till stan och fixade de sista sakerna inför bröllopet. Åt lunch med mamma (mkt trevligt, tack tack) Åkte raka vägen till stallet och red på Idas finaste finaste Sigge. Han var supersöt och skyggade föra alla möjliga saker. Sen fick jag en sådan där härlig AHA upplevelse. Ida sa att jag skulle lyfta upp han mer i traven och trycka på, jag tyckte själv att det var rätt bekvämt att åka omkring med huvudet lite lågt så där.....men jag gjorde som hon sa. Då när jag skulle galoppera då fattade jag precis vad hon menade!!! AHA jag måste ju lyfta upp huvudet och galoppera =) Det blev så uppenbart då jag kom till galoppen. Men det kändes hur som helst bra även om han skyggade mer och mer ju längre jag red så var han ändå super söt så jag tror det ska gå bra när hon är bortrest.
Raka vägen hem, ut med hundarna och sedan göra iordning fika. Gabbi och helga kom förbi. Hade lovat att klippa kloran på Nisse. Plexus tyckte nisse var söt och ville leka, förstod inte alls varför han inte fick det.
Fikade och klippte klorna.
Lagade middag så det skulle vara klart då nicke kommer hem, jag ska åka och titta på träningarna eftersom att jag ska ha dem nästa vecka och det kan vara bra att veta vad de ska göra och vilka som kommer.

Det ända jag inte hunnit med i dag är min älskade vänn tessa måste ringa henne i morgon för det har verkligen inte funnits någon tid kvar. Men som tur är så är det sol fler dagar och hon har ju semester. Nu borde jag gå i säng för jag är så fasligt trött på morgonen.

kram

ps: Här vill inte jag jobba ds


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress