Jenny

Skadeglad eller bara trött?
Då var denna dag över, det går så fort jag hinner inte med.....

Lucas har hunnit bli hela 7 månader och han är ett litet busfrö som gör allt han kan för att hålla sin mamma på bra humör. I kväll när jag skulle lägga han så snurrar han runt till mage och ligger sedan där och garvar åt mig =) kan man göra annat än le???

Åt middag med goda vänner. Snackade strunt och spelade Alias, ett mycket roligt spel. Jag och lina vann så det gjorde det bara ännu roligare. Pappa och Eija gick en sväng med hundarna, mycket uppskattat måste jag säga. Sen fick vi super fin främmande av ingen mindre än Patrik =) det var verkligen trevligt att stöta på den mannen igen. Kom genast på att tänka tillbaka på gammla tider.......underbart så jäkla roligt vi har haft det. Går ju inte att komma ifrån. Underbar människa.

Satt och läste lite på VK:s hemsida nu innan sängen börjar bli allt för lockande. Upptäckte en notis om en mopedbil som hade vält.......*hihihi* sorry men det var bara det att jag och Nicke såg den utanför barnenshus i dag och jag sa -Titta så söt!!!, nicke tyckte förståss inte som mig men jag tyckte den var urgullig.....vi tänkte inte mer på det och sedan gick jag då in och läste på hemsidan och vad hittar jag då där? Jo att den stackars söta mopedbilen är totalkvaddad..........stackars lilla moped =) Ropade upp nicke så han oxå skulle få se och när vi satt här och tittade på bilden så började jag bara asgarva och kunde inte få stopp på det =) skönt var det att få skratta lite igen. Undra om det berodde på skadeglädje eller trötthet???????

Tack för att ni förgyllt min dag.

kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress