Jenny

Solsken och magsjuka
Har funderat hela natten på hur jag ska få ihop hela dagn. stan med mamma, promenad med helga, klippa klorna på nisse, förhoppnigsvis en vagn på barnenshus, se på träningarna, äta bullar hos stina........och kanske fota hästarna åt tessa.

Började med att jag fick ett SMS av stina att Zeth har fått magsjuka så nu måste vi hålla tummarna för att det ändå blir bröllop i helgen. Det är ju därför jag och mamma ska på stan för att fixa det sista. Skulle behöva färga håret oxå.....måste prata med lina om det, (ännu en sak att göra). Måste få vagnen innan helgen det är ju super jobbigt att dra omkring med den stor på brölloppet (hur stavas det???) Måste ta ut hundarna på en promenad med annars blir de så ledsna. Sen ska jag klippa klorna på Nisse det tar verkligen inte lång tid men det måste göras och det ska planeras in. Sen slutar nicke 18.00 så då måste maten vara klar så vi hinner till träningarna som jag sä gärna vill se. Han har verkligen jobbat mycket på slutet tur att han har semester snart. Bra oxå att det är kort vecka nästa vecka......ska för överigt få rida lite då.

Kram
Lina

Haha.. klart vi fixar det. imorgon maybe baby..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress