Jenny

Tävlingshelg
Ja då har mina vänner fått tävla då. Alla skötte sig super och de tog en massa segrar och placeringar. Uppdaterade hemsidan med lite resultat, text och lite nya bilder på ekipagen. Klippte till bilder från helgen och la upp på sidan och sen när jag då skulle lägga in dem under ekipage då helt plötsligt blir sidan vit och så står de att de håller på att uppdatera sidan........typiskt. Jag som var på så god väg och hade fått upp ångan. Jajaj det kommer fler dagar.

Skulle förbi mamma på morsdag men hon var lite sjuk så vi skuter på det.......krya på dig mamma =)

Har även fått reda på att några av mina trevliga släktingar ibland är inne och glor på denna sida så välkommen till er hoppas att ni kan läsa nått intressant i mitt liv,

Hela familjen sover som en stock så kanske borde jag göra det med???? Ska nog bara ta ut djuren en sväng.

Kram kram

     

Lite bilder från helgen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress