Jenny

Träning
Japp då var det onsdag igen och som vanligt träning. Jag blir galen av att bara titta på........jag vill oxå hoppa!!! Skulle bli glad om jag så bara fick trava lite bommar.......*suck* Träningen gick iaf bra för de som fick träna =)

Åkte hem, fikade och såg på greys anatomy.

I morgon ska jag baka dumlekakor och snickers........*mums*

I helgen är det tävlingar ska bli roligt att åka dit, kommer dock inte kunna fota så mycket då jag ska vara i sekretariatet och dommartornet men det löser sig säkert.

Kram kram

  
Karin Ö

Du kan få låna min häst och hoppa på lite nån dag =)

Frida

Du ska få låna min också! Men som du såg han i början igår vill du kanske inte, busfrö! mums med kaka...

Sanni

Kan dom goda kakorna få smakas av en viss yngre syster? :]

Rebecca

Tack för korten! :) Vill du låna Melwin nån dag?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress