Jenny

Halva dagen klar
Jag har precis kommit hem från degernäs där jag blev bjuden på en utsökt lunch av karin, måste säga att hon verkligen är super huslig =)
Gick till stallet och mockade åt de tre hästarna jag har under helgen, sopade och fylde vatten. Lucas vägrade sova men skötte sig ändå bra. Vi sjöng imse vimse spindel och små grodorna så han var nog rätt nöjd ändå. Hundarna var oxå med och de sköte sig super bra. Gizmo la sig och sov och pelxus nosade på ALLT från topp till tå.

Nu har jag bara lektionen och Sigge kvar innan det blir god middag och IDOL. Måste säga att jag gärna hoppas på att Johan åker ut i dag. Tror inte gospel (hur stavas det?) är hans sak.......

Sen påminde karin  ö mig om att det var tv-sändningar från GLOBEN så jag måste försöka ta tag i det med.
Karin Ö

Fast det verkar ju inte vara det :S Hippson har lurat mig!

Lina

äntligen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress