Jenny

Mer förkyld
Vaknade tio i tio i morse och huvudet höll på att sprängas. Tog näsdroppar och klädde på mig, ringe Nicke och enades om att promenaden fick vara. Gick ner, stökade undan bombnedslaget och åt frukost. Tog ut hundarna en sväng och gick upp till pappa. Snackade strunt med dem ett tag innan jag och Carina åkte till polisen för att få ut hennes nya pass och sedan vidare till pegasus hästshop för lite inhandling av saker. Skjusade Carina till intersport och åkte till laitos och fick en banan till lucas. Ringde Kerstin för att få komma och lämna stövlarna men de skulle till Hippo så jag styrde bilen dit i stället. Gick en sväng med hundarna igen och sedan ner till tävlingsstallet för att se "sparven", mkt söt måste jag säga. Tittade en stund på när de sedan red i lilla och styrde bilen hem vid kvart i fyra. Ringde min sambo för att erbjuda skjuss hem men han skulle cykla, väl hemma i garaget så lastade jag av barnvagnen och skulle precis ta ut barnet då han ringer och vill helt plötsligt ha skjuss.......han har fått punka!. Lucas blir super grinig då han inte får komma ut och surar halva vägen till nickes jobb. På med cykel och iväg för att pumpa däcket och sedan hem. Nu är vi vrålhungriga och det blir ravioli till mig och blodpudding till de andra. Mat i magen, nöjda och glada så blir det badet för barnet. Han plaskar vatten över allt och är super glad. Nu så leker han med sin pappa och teroriserar sin mamma =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress