Jenny

Söndag
Morgonen var lite tung då Lucas ville ha mat vid 07.35 men somnade snält om. Vi klev upp vid halv tio och åt en god frukost och sedan blev det en promenad med hundarna. Tränade på lite hundmöten då Plexus har bestämt sig för att prata högljutt med alla hundar han ser. Korkadhund eller vad jag nu ska säga för han är ju så snäll när han leker med dem men måste ändå skälla.

Låg en stund i soffan och såg stjärnor på is och sedan åkte vi till mamma en stund. Lucas lekte som en galning och han fick äta lite middag.

Åkte till Britta för att hundarna skulle få leka med en hund som de har just nu. Plexus snäll som vanligt och Gizmo lät som ett helt alarmsystem. Plexus och Bonzo (tror han hette så) lekte som galningar och sprang och sprang. Gizmo var tvungen att lugna ner sig typ ett ton innan han kunde få vara med. Vi gick en lite sväng och Niklas tränade lite sitt med Bonzo eftersom att han inte verkade förstå att han kunde det, riktigt rolig hund måste jag säga. Vi ska leka och träna lite mer med dem någon gång i veckan.

Åkte och hämtade Issa och Sanni på simhallen och sedan raka vägen hem till avskedsmiddag hos pappa. Jag kan inte fatta att Carina har varit här redan en månad, det känns så overkligt....känns supertråkigt att hon måste åka hem men hon har ju sitt liv i USA och sin man och jobb där. Men jag kan ju ändå få hoppas att de flyttar hem till Sverige någon gång, iaf för ett litet tag.
Jag är världens sämsta på att säga hej då (det kan jojo intyga) så självklart så bölade jag hejdlöst när vi sa hej då.........

Hem med Lucas och på med pyjamas, han fick leka en kort stund innan det blev sängen. Jag satt och såg på någon dokumentär på TV4 fakta och barn som var dödligt sjuka och för andra gången i dag så sprutade tårarna.........

Nu sover iaf barnet och jag tror att det blir natt för mig med snart, har ju inte blivit så många timmar sömn om jag säger så.

Ser fram emot en ny dag i morgon med nya möjligheter =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress