Jenny

Virriga Lina
Pratade med Lina i dag för typ 4 gången, hon är så söt. Hon vet att jag är på stallet och kollar på träningen för hon har nästan precis åkt hem och vi sa hej då till varandra ca 30 minuter tidigare eller något sådant =) Ändå ringer hon och säger
- Heeejjjjj, vad gör du???? *hihi*
- Men Lina hjärtat du vet ju vad jag gör
- *haha* Ja, jo hmm ja men jag kom på en sak....osv osv


Vi kommer iaf in på att det är trevligt när fok kommenterar ens blogg men bara om det är snälla saker. Hon berättar att hon fått en konstig kommentar på ett av sina inlägg och då kommer jag på att jag måste berätta att det är nogon anonym som skrivit till mig men det känns som om jag känner den personen väl.......Lina blir så klart super nyfiken och surfar in på min blogg för att kolla vem det kan vara. Efter några sekunder fnissar hon till och säger - Men det är ju jag som skrivit det, jag är  nog lite virrig *hihi*. Haha ja detta bevisar ju bara att man nog känner sina vänner ganska väl =)

Som sagt det är trevligt med kommentarer men det är inte så många som skriver något =)
lina

ja det är jag ju.. super virrig..jätte jobbigt faktiskt =)

Emily

VA!? Är han din kompis!? Jag som hejar på honom och allt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress