Jenny

IDOL
Såg på idol i fredags, det är mitt fredags nöje =) såg även på idol eftersnack på tv400......hmm ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Måste det måste vara skönt att bara kunna säga saker rakt ut, det första som "ploppar" upp i huvudet på en.....utan att över huvud taget bry sig om vad någon annan tycker, tänker eller reagerar på det. Man såg på PJ att han blev lite stressad, sa något i stil med - Det är direktsändning det här........
Jag är inte särskilt brydd av mig men det var till och med så att jag reagerade och tyckte att det kändes virrigt, okänsligt och "sandlådanivå". Kändes inte som om det fanns några linjer eller trådar att följa utan man sa det som föll en in helt enkelt och de man intervjuade kunde inte svara utan det blev istället stakande ord. PJ är dock så jäklar bra och proffsig så han skulle gott kunna sköta eftersnacket sjävl!
Lina

jag håller med, hon var ju inte ens nå bra, henne borde de byta ut., fortare än kvickt =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress