Jenny

E-type vs MAX

Det är verkligen inte lätt att göra bra reklamfilmer nu för tiden. Jag själv hatar när reklamen poppar upp när det är som mest spännande i ett program, serie eller film. Visst finns det bättre och sämre reklamer det vet jag....ICA, Dafgård och Kavli tycker jag är rätt roliga.
Nu verkar det dock som om MAX hamburgerkedja har använt sig av en låt som tillhör E-type och han är helt förstörd över det. Ord mot ord verkar det vara eftersom att MAX vd säger sig ha betalat för att få ha låten och e-typ säger att han inte fått en spänn. Hur som helts så har jag sett reklamen, tycker att den är dålig och har verkligen inte ens lagt märke till vems låt det skulle vara och att det över huvudtaget var en låt. (så intressant tyckte jag att den var) Han säger sig bli förlöjligad av denna reklam.......jaja nu vet jag att det är hans låt så jag får kolla lite extra nästa gång den sänds, om den sänds något mer. Hur som helts så fick han mycket reklam att alla artiklar och blogginlägg som nu skrivs. Det som dock inte är så bra är ju tex om E-type är vegetarian så kanske han inte vill bli ihop passad med en "köttreklam", hoppas nu att han inte är det =) 
Jag tar dock ingens parti i detta utan vi får hoppas nu att de löser detta så att alla blir nöjda och glada.

Läs mer

Emily

Haha, det känns ju som att det inte är en reklam som förlöjligar E-type. Det klarar han ju rätt bra själv, haha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress