Jenny

Har ni inte saknat mig?
sa Lina till mig och Johanna......
-Jo, sa vi och tittade på varandra. Johanna frågade om du åkt hem men jag sa precis att du skulle åka med mig så du kan inte ha åkt hem.
- Hmm, sa Lina.....tror inte ni saknat mig.....
- Jo det är säkert men vi tänkte att du kanske hjälpte Ingela med Fleur........
- Nä jag red ju i skogen och Casir ville inte gå igenom vattnet så jag var tvungen att med honom igenom..........i mina nya skor, som nu är förstörda.
- Oj då, det var ju inte bra
- Nä och sedan ville han inte gå igenom nästa vatten heller. Vi har varit ute i 1,5 timme.
- Oj........
- Han bara backade och backade, jag sparkade med värsta ponnyskänkeln men det gick inte. Sen backade han så mkt att han backade upp i ett träd och han fastnade......Sen när vi väl var hemma skulle jag ta han till vattenspiltan och då ville han inte lämna boxen.....Jag hade kunat slå ihjäl han då han inte ville lämna boxen, sa Lina.
- Förstår det sa jag..........

Vid det här laget såg Lina helt förstörd ut och vi kunde nästan inte hålla oss för skratt för hon hade verkligen en sådan inlevelse och vi hade verkligen funderat på vart hon var men vi tänkte hon kommer väll. Jag tänkte också att kanske Flurran inte varit snäll då Ingela skulle rida eller nått.

Väl i ridhuset frågade jag Kerstin om hon inte saknat Lina? Jo sa hon funderade på vart hon var men tänkte att hon kanske red eller inte var här i dag........

hihi när det blir så här tänker jag genast på då jag fastnade i transporten =) hahah det var roligt det =) 
Johanna

vi hade ju faktiskt saknat henne....stackars Lina...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress