Jenny

Husköp
Kommer ihåg när vi skulle köpa hus. Det var så spännande, roligt och tidskrävande......Man kollar på så många hus, faller för vissa saker och ratar andra. Men känslan då man hittar huset som man BARA VILL HA så känns det som om tiden står still. Vi visste direkt att det var här vi ville bo. Synd bara att de var fler än vi som ville det........tur bara att de hade ett hus att sälja och därför blev lite försiktiga i slutet. Tack oxå till min underbara pappa som stöttade oss när vi blev lite teksamma....
Nu har vi bott här i snart 2,5 år och vi stormtrivs. Mycket har vi hunnit gör och huset ser inte ut som det gjorde då vi köpte det. Kanske jag borde lägga in lite före och efter bilder? Nu håller jag tummarna för Frida och Jocke. Hoppas verkligen för deras skulle att de får köpa huset eftersom att jag vet vilken kännsla det bär på nu och bara vill få nycklara och känna. Detta är vårat, bara vårat hem........
Emily

Jag vill se bilder!

Frida

ååå tack :) Ja erat hus är ju som dag och natt, verkligen..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress