Jenny

I dag ...
I dag har jag hunnit göra rätt mkt. Varit på promenad med Helgas Nicke, sen sorterade jag tvätt, startade en tvättmaskin, matade barnet, plockade undan en massa skor som "någon" släng på golvet, städade i hallen, åkte på stan och åt lunch med damerna, gick en snabbis på stan med KM, åkte hem och hade med mig Åsa och Jessica (mkt trevligt måste jag säga), följde med dem till bussen så hundarna fick en promenad, hängde tvätt, pratade med stackars Lina i telefonen (hon har ramlat av och gjort illa sig i fingret, fick sy två stygn), slängde i en maskin till, matade barnet, pratade med Helga en lång stund i telefonen, åkte och handlade, åt middag, pratade med Stina och jojo i telefonen, åkte och tränade, kom hem och nu sitter jag här.......

Hittade en superfin mössa på LINDEX åt Lucas (grå med vita, gröna ringar) men eftersom att det sinar i kassan så kunde jag inte köpa den......nu kommer jag att drömma om den mössan bara för att han var så fin i den.

Snart IDOL!!!
Johanna

nu vet du ju vad som hade hänt innan jag skrev mitt inlägg....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress