Jenny

Mycket att göra
Ja det känns så i alla fall. Emma frågade i går vad jag gjort i veckan, hmm ja när jag skulle berätta så stog allt helt still i huvudet och jag kom nästan inte på något alls. Men med lite hjälp och eftertanke så föll allt på plats. Försöker att vara på många ställen samtidigt känns det som men det går ju inte. Får i stället pussla så att alla blir nöjda.
Tex förra helgen: Surf på morgonen med Ida, lunch hemma, ut till stina och krille för att måla deras hus, raka vägen till tessa och hjälpte henne att skritta hästarna sen hem och åt middag.
Tex i går: Promenad med jojo på morgonen, lunch hemma, ut till obbola och träffade emma och frans, till degernäs och hjälpte jenny med Barry, hämtade nicke på jobbet, hem och lagade middag, hämtade lina, ut till Hippo för att titta på träningarna, hem vid 22 tiden och fick nu fika med Nicke, Issa och sanny.
Tex i dag: Upp vid 7 med lucas, ut med hundarna, hämtade ida, sladdade ridhuset (detta medförde att först plocka undan så jag kunde komma fram och öppna porten för att överhuvud taget ta mig ut, släpa ut harven, fick inte igång fyrhjulingen utan fick ringa anneli men då fick jag igångn den och sedan plocka undan i ridhuset för att kunna sladda), klippte Bella (klippmaskinen var mongo och det slutade med att den inte fungerade alls, som tur var fick vi låna saras så vi blev klara), såg på en träningsgrupp, red casir som VÄGRADE gå till hoppbanan (försökte ett bra tag och gav sedan upp, Lina får hjälpa mig), släppte ut han och gav han hö, såg på en grupp till, mockade åt casir och fleur med hjälp av jojo, såg på sista gruppen, hjälpte till att plocka bort allt material eftersom att det är kvalitets i morgon, hem och lekte med barnet, ut en längre promenad med hundarna ,borstade dem för det var ett tag sedan, nu sitter jag då här och vet att jag måste duscha och tvätta håret, äta lite lätt och packa alla saker till Lucas innan vi ska åka till mamma och sedan blir det middag.
Lina

jag måste åsså tvätta håret.. värsta projektet=)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress