Jenny

Några frågor
Vad vill du bli när du blir stor? Polis
Hur vill du dö? Usch, hatar ens tanken av döden
Vem är mest högljudd? Måste vara Helga med lite sprit i kroppen
Vem får dig mest att skratta? Tror det måste vara Lina, hon är helt galen =)
Vem har du känt längst? Mamma ända från magen =)
Bästa känslan? Att få Lucas
Värsta känslan? Att besluta om RV
Vart vill du bo i framtiden? Där jag bor nu
Om du fick ändra vad du ville på dig själv, vad skulle det vara? Börjar man ändra på nått så blir något annat fel
Hur länge tror du att du kommer leva? Den som lever får se

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär?
Självklart =)
Rymt hemifrån? Nej
Skolkat? Jepp
Tänkt på självmord? Aldrig någonsin
Sovit utomhus? Japp
Spytt i skolan? Nä det kan jag då inte tro
Gjort något dumt som du skrattar åt idag? Ramlat med inlines och slog upp ett fult sår i pannan
Ätit sushi? Nä och jag känner inget sug efter det
Varit på scen? Ja det har hänt några gånger
Snattat? Det tror jag då bestämt inte
Retats? Med Helga hela tiden
Blivit nerslagen? Nä som tur är inte

DU:
Svär?
Tyvärr så händer det att det kommer ut en groda eller två ibland
Sjunger bra? Hällre än bra =)
Duschar dagligen? Nej, men så pass att jag inte luktar illa ;)
Vill gifta dig? Om han friar
Tror på dig själv? Det är lite dåligt på den fronten
Kommer överens med dina föräldrar? Japp
Äger en ipod? Ja, som jag älskar väldigt mycket
Sover med gosedjur? Räknas våra djur, de är gosiga och djur......
Skriver dagbok? Blogg om det nu är en dagbok. Det är ingen bok men skriver ju nästan dagligen
Dansar i regn? Nja jag springer nog in så fort jag kan
Sjunger i duschen? Kan hända men inte ofta

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade?
Niklas
Du pratade i telefon med? Stina
Du kramade? Lucas
Du skällde på? Helga (som vanligt var hon sen)
Du sportade med? Helga

SENAST DU:
Skrattade?
Med Helga på promenaden i dag
Grät? När jag såg på sjukhuset i dag och det var ett barn som de trodde hade en skallfraktur... jag skyller på graviditetsformoner som inte lämnat kroppen
Filmen du såg? Spiderwick
Tuggade tuggummi? I fredags
Drog ett skämt? Det var i dag när en kvinna gick förbi oss på promenaden.....inte elakt.
Sjöng en sång? För Lucas i dag

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster?
Träden
Lyssnar du på musik nu? Nej, inte för tillfället
Vad är det på din musmatta? Inget bara svart

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter?
Beror på vad
Mirakel? Kanske...
Kärlek vid första ögonkastet? Ja varför inte
Gud? Nä jag är inte troende i alla fall
Spöken? Ja , ibland blir jag tramsig!
Tomten? Hmpf vilken fråga. Klart Tomten finns =)

RANDOM
Vilket land skulle du vilja besöka?
USA
Hur många kuddar sover du med? Två
Dricker du mjölk? Ofta, alltid, jämt
Person du hatar mest? Har nog ingen sådan
Tror du gud är en tjej? Som sagt jag tror inte på något
Vad borde man uppfinna? Botemedel mot tex canser och aids
Om du fick åka till en annan planet, vad skulle du göra? Ha svårt med språket
Det är det värsta vädret? HALKA
Lekte du med Barbie som liten? Jappp, och små my little ponnie hästar, LEGO och playmobil
Hur många betyg har du ig i? Ett, matte helvetet, hade ett halvt poäng från G på slutprovet så det sket sig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress