Jenny

Nattinatt


Då ska man göra kväll då. Har sett film med nicke, magnus, ronja, sanni och isabelle. Spiderwick blev det =) jag har ju sett den innan men de hade inte de andra. Var till och med så att Nicke hoppade till en och annan gång. Jag måste ju erkänna att jag är löjligt förtjust i barnfilmer =) Stacakrs Issa hoppade till hela tiden och hejade på rollfigurerna så gott hon kunde, slutade med att hon bytte plats med Magnus så att hon hamnade intill Nicke i soffan med komentaren - Jag vill sitta närmare en kraftigare man (Denna komentar älskade ju givetvis nicke och passade genast på att reta magnus lite extra)........inte lätt att vara yngst. Sanni och Ronja passade på att komentera filmen i tid och otid. Men i slutändan tror jag nog alla var nöjda med kvällens filmval.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen efter en lång dag.
Lina

trodde vi skulle se den.. får väl se den själv då =( natti natt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress