Jenny

Räddade 12-årig vän från att brinna upp
Vilken hjälte måste jag säga. Det är modigt att kasta sig över sin brinnande kompis för att hjälpa till att släcka elden. Snabbtänkt med, killarna är bara i 12-år ålder och kommer på att man kan använda jord och mossa för att släcka.
Paulina Galvez

De är så här att jag känner dom hära killarna..jag tycker att de var otroligt modigt av den hära killen,jag tycker så synd om han:( och ni andra som tycker dom är snorungar o lallala lägg av!! jag ber eer!! sluta va så negativa...dom är unga och dom busiga och jag vet att de är inte bra och leka med lim bensin och tändare...men jag tycker verkligen att de var verkligen modigat av han att kassta sig på han,de kan man kalla en äkta vän och dom är fina personer inom sig" och ni kan inte säga nånting för ni känner inte dom hära grabbarna" han fick ju själv bränn skador..killar är ju busiga so what?!



tänker inte säga namn ! hejdå

Linda

"killar är ju busiga so what" - så det gör allt okay då? Ungefär som när "busiga" killar bränner ner ett helt bostadshus för att de lekt med tändstickor på vinden? Tänk om de satt eld på skogen också. Tänk om killen som blev bränd hade dött; hade det varit bara bus då också?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress